slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Tudósítás helyett igazoltatás, ruházat átvizsgálás

2015. február 02. 23:10 - sztorma(HCJD)

5.jpg

Ma elvették a szüzességemet. Igaz, ha tudom előre, hogy ez fog történik, akkor szépen öltöztem volna fel, az alkalomhoz megfelelően. Nem minden nap történik az emberrel ilyen. Általában egyszer élete folyamán, igaz akkor sem egy csapat rendőr az elkövető.

Tudósítani indultam egy flash mob-ról és egy tüntetésről. A villámcsődületre tízen jöttünk össze, ebből egy újságíró, egy fotós és nyolc résztvevő. Gyülekező az Astorinál volt az ELTE és a mellette lévő gyorsétterem közt háromnegyed háromkor. Kicsit korábban érkeztem. A gyorsétterem előtt rendőrségi kisbusz, pár rendőr. A többiek bent az étteremben. Jóformán csak ők képviselték a vendégkört. Kicsit csodálkoztam, majd kijöttem. A cikk folytatódik

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr457135547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása