slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Mondom a fiamnak, hogy…..

2015. december 18. 13:36 - sztorma(HCJD)

312593_csalad1.jpg

Vidéki rokonom rendesen kiakadt. Nem érti miért zúdultak fel a népek itt fővárosban. Ő csak hallja a TV-ben, hogy nem születik elég gyerek, de nem érti. Dohog rendesen. Tőlem várja, hogy megértsem.

Mondom a fiamnak, hogy ne engedje mán dolgozni az asszonyt. Minek? Maradjon csak otthon, mosson, főzzön, takarítson és szüljön! Mert szülni kell! Kihal a magyar! Mondták ám a TV-ben is! Pénzt is adnak! Azt is mondták ám, hogy nem csak a magyar hal ki, hanem a világ is!

Tudtam én ezt előre, ebből baj lesz! Mondtam is a fiamnak, minek hozott tanult városi asszonyt a házhoz. Az nem fog gyereket nevelni! Az csak a munkának él. Karrierre vágyik, meg dicsőségre. De nem hallgatott rám. A szomszéd Kati ura az asztalra csapott! Lett is foganatja. Most is viselős a lánya. Jön majd újabb gyerek, vagy lyány, majd kiderül. A Bözsi eleinte tanulni akart a városba, de az apja ráparancsolt! Hát, mán csak így megy, ahol van férfi a háznál. Ott az asszonynép tudja hún a helye! Irigylem is a Katit!

Mondom a fiamnak, hogy nézze meg a Julisékat. Ott is van gyerek, lyány még nincs! De majd lesz! Julis menye se tanult, mégis boldog. Ellátja az állatokat, a födet, neveli a gyerekeket. Megvannak! Gyarapodnak! Tudja ám Julis menye mi a dóga!

Mondom a fiamnak, hogy… Leállít! Azt mondja, hogy ő is tanult, a felesége se azért szerzett diplomát, hogy csak gyereket szüljön. Majd ha itt lesz az ideje, akkor fog! Hát, szegény uram, ha élne, helyretenné ám a gyereket! Én papolhatok napestig. Nem hallgat rám! Azt mondja, hogy más világ van most, mint vót! Csak az boldogul, aki tanul. Minél képzettebb annál több lehetősége van itthon és a világban is. Ők is azért tanulnak, hogy jobb életük legyen. Hát én ezt nem értem! Tán ő is el akar menni, mint a többi? Én is boldogultam, pedig csak nyóc osztályom van.

Kérdezem a menyem, minek a sok iskola? Folyton fáradt, ideges. Jó ez így? Inkább szülne, akkor megnyugodna. Azt mondja a menyem: mama, majd szülök, ha itt lesz az ideje. Ne az állam mondja meg, hogy én mikor szüljek. Előbb biztonság kell, rendes stabil munkahely, rendes fizetés. Amíg ezek nincsenek ő, bizony nem szül. Mire, minek!?

Hát, én ezt nem értem, a rádióban és TV-ben azt mondják, minden rendben! A fiam és menyem csak legyint, mama nincs rendben minden! Most kinek higgyek?

Szólj hozzá!
Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr588182060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása