slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Pezsgőt még nem bontottam

2016. február 02. 19:05 - sztorma(HCJD)

tudo-.jpg

 

Az alábbi poszt csak erős idegzetűeknek ajánlott! Az elolvasása után a részvét, és rábeszélő kommentek mellőzése kéretik!

Évek hosszú kemény munkájának gyümölcse beérett! Sok kicsi folyami, tengeri méretes és méreten aluli rák, languszta, homár elfoglalta a tüdőmet, májamat és vesémet. Amúgy már vártam érkezésüket. Megjelenésük nem ért váratlanul. Anyám gyermekei közül én vagyok a legutolsó!

Húgaim, ahogy mondani szokták volt türelemmel viselték a kezeléseket és utóhatásaikat, de nem gyógyultak meg.

Na én ebből nem kérek! Különben is az enyémet nem lehet operálni! Ha lehetne, akkor se hagynám!

A diagnózis örömére még nem bontottam pezsgőt. Megvárom, míg meggyőzőm a fehérköpenyes sámánokat, hogy hagyjanak békén. Könyörgöm, nem kell mindenkit gyógyítani! Nem vagyok kíváncsi  az ilyenkor szokásos protokollokra. A drága pénzt nem pazarolják rám! Költség inkább másra!

Nem csak a még meglévő OEP pénzét akarom gyarapítani döntésemmel, hanem megkímélni környezetemet attól is, hogy mindenféle alternatív kegyszerre költsön! Nem hiszek bennük, és csak a kétségbeesett emberek vámszedőinek tartom őket!

Döntöttem! Kivárok! Ez van! Szóljak, ha bontom a pezsgőt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr298354234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása