slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Egy kiállítás képei

2012. március 10. 08:03 - sztorma(HCJD)

Most nem a zsűri van nehéz helyzetben, hanem e sorok írója. Valahogy „ki kell kürtölnöm a világnak”, megdicsértek.  Életemben először indultam egy fotópályázaton.  Két képemet találta a zsűri méltónak arra, hogy bekerüljön a kiállításra. Nagy ügy! Gondolják Önök. Más képeit is kiállították, volt, aki nyert is. Én nem nyertem ténylegesen. Mégis nyertesnek érzem magam. Miért?

A zsűri fotográfus tagja, Aknay Csaba megdicsérte a nyomot hagyó, galambot, ábrázoló fotómat. A dicséret azért is értékes, mert a képet először ki akartam selejtezni. Nem voltam éppen jó hangulatban, amikor az esős vasárnap lefotóztam a madarat.

Azért örülök, hogy nem tettem meg. Sokat gondolkodtam rajta, a végén beküldtem. Megérte!

A kiállításról elkészült tudósítást itt olvashatja. Nézze meg, érdemes!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr194301318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása