slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

A bennünk élő hit

2012. február 25. 05:57 - sztorma(HCJD)

Egyházi pillanatkép Újbudán

Szerettem volna bemutatni a kerületünkben működő egyházakat. A sorozat első írása megjelent. A folytatás elmaradt a kitiltás miatt. Már javában szerveztem, készítettem az anyagot. Újabb telefonok után megkaptam az engedélyt, hogy itt a bogomon tegyem közzé az eddig elkészült pillanatképeket. Szükségesnek tartottam, hogy a változásról tájékoztatást adjak. Így tartottam korrektnek. Amikor elkezdtem még a Médiaműhely tagja voltam, most már „csak” blogger. Bízom benne, hogy státuszom megváltozása ellenére a többi anyag is elkészülhet. 

Buddhista Misszió Magyarországi Árja Maitréja Mandala Egyházközség

Az elkészült interjú itt található

 



 

Magyarországi Jehova Tanúi Egyház

 Az elkészült interjú itt olvasható

 

 

 

 

Dárusszalam Mecsetről és az iszlámról készült anyag itt található

 

 

 

 

A Budai Baptista Gyülekezetről itt olvashat

 

  

 

Budai Adventista Egyházközségről itt olvashatják az interjút

 

 

 

 

 

Bartók Béla Unitárius Egyházközségről itt olvashatnak

 

 

Page2_1.jpg

 

Krisztus Szeretete Egyház

A megjelent anyag itt olvasható                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr934199065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása