slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Bicskanyitogató

2012. június 07. 17:40 - sztorma(HCJD)

Jó pár napja nagy plakátokon hirdették azt, az állásbörzét, melyet megváltozott munkaképességűeknek rendeztek.  Egy hírlevél arról tájékoztatott, hogy siket munkavállalókat is várnak az eseményre. Elmentem. Ott voltam. A bicska kinyílni akart a zsebemben. Hogy miért? Elmondom.

Csak a jelenléti ív aláírása után kaphatta meg az érdeklődő a 40 munkáltatót és ajánlataikat tartalmazó listát. Végig böngésztem! Írd és mond, 2 ajánlatnál tüntették fel, hogy megváltozott munkaképességű jelentkezőre is számítanak. Több vállalatot megkérdeztem, hogy tudnak-e alkalmazni siket, vagy nagyothalló jelentkezőt. Nem kaptam pozitív választ sehol. „Mi veszélyes üzem vagyunk” – volt a válasz a legtöbb esetben. Már távozni készültem, amikor felfedeztem egy jeltolmácsot. Érdeklődésemre az alapítványukhoz irányított kedvesen, hogy ott minden kérdésemre megkapom a választ.

Belső hangom és tapasztalatom rosszat jelzett. Baj lehet a siket munkavállalók elhelyezkedésével!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr154572066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágyúuúuúúú 2012.07.09. 06:20:43

Háát,igen,ez sajna megszokott dolog,hogy a reklám mindíg hangosabb mint a valóság.Bár én még a szerencsések közé tartozom,de igen nehéz a sorstársak élete...és itt nem csak a nagyothallókra gondolok,hanem bármilyen fogyatékkal élőre! De a lényeg,hogy (papíron!)kövessük az Eu-normát,bár szerintem mi SOHA nem leszünk azon a szinten ami valóban a világ fejlett országaiban alap,mert a magyar egy picit "más"...:(

sztorma(HCJD) 2012.07.09. 09:26:16

@Ágyúuúuúúú:
Tisztelt Ágyúuúuúúú!

Köszönöm bejegyzését. Nemsokára olvashatja a követendő példát bemutató cikket is.
Ha megtisztel bizalmával és megadja elérhetőségét tapasztalatairól szívesen beszélgetnék Önnel.

Üdvözlettel sztorma
süti beállítások módosítása