slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Gyávaság

2011. november 14. 18:39 - sztorma(HCJD)

Amikor megírtam a Steiner Kristóffal készült interjúmat tudatosult bennem, hogy nagyon gyáva egy alak vagyok.

Hogy miért?

Azért, mert nem írtam le benne - gyávaságból - azt, hogy nagyon örültem az esküvőjének. Nem igazán fogadókész még mindig az olvasó arra, hogy az azonos neműek házasságát elfogadja! Az esküvőjük megtekinthető lesz majd az egyik kereskedelmi csatornán is. Olvashattunk róla cikket is a világhálón.

Kicsit féltem is Kristófot és párját majd a vetítés utáni megjegyzésektől, támadásoktól.

Tudtam, hogy ha erről írok, kockáztatom a megjelenést. Volt már példa arra, hogy egy évekkel ezelőtti tudósításom - a meleg felvonulásról - letiltásra került.

Irigylem Kristóf bátorságát. Ő felvállalta azt, amit kellett. Az én "bátorságom" kimerül abban, hogy évente részt veszek a felvonuláson, mert fontosnak tartom az ügyet.

Ennyi előzmény után a teljes interjút  itt lehet olvasni


 



Szólj hozzá!
Címkék: steiner kristóf

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr93382668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása