slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Köszönet az olvasóknak

2013. február 12. 05:54 - sztorma(HCJD)

0927ujbuda_1254045366_1.jpg2012. február 10-én – 1év és 2nap – jelent meg az utolsó írásom az Újbuda weblapján. (A kitiltásról itt olvashat). Igaz havi rendszerességgel azért hírt adok magamról. Bloggerként és szabadúszó tudósítóként kicsit más formában, de folytatom ingyenes munkámat. Fizetségként többször kapok „köszönöm”-öt, amit Újbudán majd 3 év alatt egyszer sem.

A napokban az „évforduló” kapcsán kicsit utána néztem eddigi cikkeim sorsának. Azt hittem, elfelejtettek régi olvasóim. Tévedtem! Még mindig olvasnak engem. Bevallom, meghatódtam. Köszönöm!

2009. június 19.-e és 2012. február 10.-e között 188 írásomat olvashatták. Az eltelt 1 év és 2 nap alatt 26.773 kattintással „lettem gazdagabb” az Önök jóvoltából. Cikkenként ez több mint 304. Nekem ez sokat jelent.

(Amikor kitiltottak kigyűjtöttem minden linket, felírtam a számláló állását. Most másodjára megtettem újra, innen tudom a pontos adatokat)

Nem csak Önök, de ahogy látom a polgármesteri kabinet, és a polgármester úr is olvassa régebbi cikkeimet. Átvesz egy-egy mondatot. Információt szerez belőle. Nem végeztem felesleges munkát! Tudtam olyat „adni”, amit én tudtam meg először. Örülök, hogy segíthettem!

Megköszönve eddigi bizalmukat, szeretetüket, várom Önöket a Slapajblog-on.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr105075806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása