slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Sztrapacska és káposztásbab

2013. június 02. 14:37 - sztorma(HCJD)

edömér1.jpgNemzetközi konyhává vált az Edömér utca ma. Újbuda testvérvárosainak küldöttei láttak minket vendégül egy tál ételre. Végig ettem az étlapot. Finom volt. Jól esett, igaz nem csak az étel, hanem az eső is. Ez utóbbi nem tartott soká, nem rontotta az élményt.

Kissé szkeptikusan mentem el a „Nemzeti Összetartozás Napja” rendezvényre. Kellemesen csalódtam. Polgármester úr nem „reprezentált”, ahogy a képviselőtestület több tagja se, csak részt vettek az eseményen. A fő szerep azé a 400 adag ételé volt fogásonként, amit mi újbudaiak ajándékba kaptunk.

A hagyományos román, ukrán, szerb és szlovák recept szerint készített ételt nem csak kóstolni, hanem „elvinni” is lehetett. Vendéglátóink gondoltak ránk. A receptet megadták. Az igényes szórólapok a kulináris élvezet mellett a készítőket is bemutatták nekünk. Köszönet érte az ötletgazdának! Így jobban megismerhetjük testvérvárosainkat.

Kis közvélemény-kutatást tartottam, a dobogó első fokára a sztrapacska került, őt a puliszka és a káposztás bab követte. 

Ahogy a foghíjas asztalokat elnéztem egy kicsit hiányérzetem támadt. A „reklámot” nem csak én, hanem több újbudai is hiányolta. Elmondták, hogy sokan csak ma reggel hallottak erről a rendezvényről. Polgármester úrnak említve ezt a hiányosságot, elismerte, ez a szervezők hibája.

Remélem, jövőre is rendeznek hasonló kóstolót. Akkor talán majd többen ehetik végig az étlapot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr595340274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása