slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Ajándék lónak……

2012. augusztus 31. 15:42 - sztorma(HCJD)

aji.jpg

Biztos mindenki ismeri a közmondást, hogy „Ajándék lónak ne nézd a fogát!” Ahogy kibontottam a mai postámban lévő levelet, ez jutott eszembe rögtön. A villanyszámla mellé az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltató duó ajándékot adott.

Már el is felejtettem, hogy a előre jelezték a „meglepit”. Kupon füzetecskéjük a határidőre történő számla kiegyenlítést szolgáltatott ösztönözni. Megjegyzem ajándék nélkül is mindig, időben fizettem, és fogok is.

Mit kaptam

3 komment
Címkék: Kupon ELMÜ ÉMÁSZ

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr624744136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acsniki 2012.09.20. 13:46:19

nah, én is megkaptam az elmű kuponokat! annyira jó, hogy végre kapok is valamit a pontosságomért!:) mentem is egyből shoppingolni a c&a-ba! :D

honrozs 2012.12.11. 12:00:16

Nem értem mi a gondja a cikkírónak. Nekem bejött a dolog és pont jól jött Karácsony előtt. Az előttem szólóval értek egyet. Aki a kicsit nem becsüli...

sztorma(HCJD) 2012.12.11. 17:46:59

@honrozs: Köszönöm, hogy rátalált a blogomra és olvassa. Örülök, hogy Önnek hasznos kuponokat postáztak. A kicsit is becsülni szoktam. Megjegyzésem annyi csak, hogy ez egy augusztusi poszt. Az akkor kapott kuponok 1 és 2 hónapig voltak érvényesek. Az ebben a hónapban kapott kuponokról nem írtam, nem is fogok. Érvényességük 2013.februártól március végéig tart.
Üdvözlettel sztorma
süti beállítások módosítása