slapajblog

Gyülölöm a hazugságot. Vallom, hogy az őszinteség - még ha fáj is - az egyetlen járható út.

Újbuda Díszpolgárai II.

2014. január 27. 08:48 - sztorma(HCJD)

Folytatom kerületünk díszpolgárainak bemutatását.

2013. Díszpolgárai

Karinthy Márton

karinthy1.jpg

Karinthy úrral a színházban beszélgettem. Nagyon tetszett, hogy az ifjúsági előadás előtt pár szóval köszöntötte a diákokat. Beszélt arról a csodáról, amit a színház és a „Szent Péter esernyője” jelent. Hasonló törődéssel még nem találkoztam színházban

 

 

Sipos Mihály

muzsikas1 bélyeg.jpg

Igazán különös körülmények között készült el az interjú. A Muzsikás Együttes prímásával az FMH-ban beszélgettem, ahol éppen a gyermek-táncház heti foglalkozása zajlott

2012, Díszpolgára

Zettwitz Sándor

Zettwitz 1.jpgSzokásomhoz híven egy email-lal jelentkeztem be és kértem az interjút. Visszanézve levelezésünket, elkövettem egy hibát is. Nem közöltem, hogy hova fog készülni a cikk. Zettwitz úr nem kérdezett rá. Fogadott. Köszönöm. El kell mondanom, hogy egyetlen dolgot „irigylek” tőle. Hallotta élőben Pavarottit, Carrerast és Domingot, azaz a Három Tenort. Nekem ez csak CD-n és a televízión keresztül adatott meg.

Cégének, a 77 Elektronikának egyedülálló szolgáltatása van, ami rendkívül szimpatikus. Ha a diabeteszes beteg nyitvatartási időt lekésve érkezik a Fehérvári útra javítandó készülékével, nem kell visszafordulnia. A portán leadhatja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slapaj.blog.hu/api/trackback/id/tr514964710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása